ارزشیابی کیفی توصیفی
فراگیر گرامی، برای ثبت نام در دوره، پس از مشاهده نمونه فیلم دوره و مطالعه کامل اطلاعات آن بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید
شبکه های اجتماعی
برای استفاده از آموزشهای زنده و تجربیات آموزشی رایگان در صفحات مدارس یادگیرنده در شبکه های مجازی عضو شوید.
مدرس دوره
مخاطبین دوره
كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131)
مسئول امورآموزشی(1167)
كاردان امورآموزشی(1169)
كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(1171)
كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(1172)
ناظروراهنمای امورآموزشی(1173)
كارشناس امور آموزشی(194)
آموزگاری(101)
مدیریت واحد آموزشی(120)
مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104)
مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105)
مربی امورتربیتی(107)
مراقب بهداشت(950)
مربی بهداشت مدارس(405)
حق التدریس بگیر(9200)
ویژگی های دوره
برچسب ها
ضمن خدمت
ضمن خدمت معلمان
ltms
فهرست مطالب
1 -درباره ارزشیابی کیفی
2 -تعریف سنجش و ارزشیابی
3 -ارزشیابی توصیفی چه چیزی نیست؟
4 -ارزشیابی توصیفی چه چیزی هست؟
5 -مراحل چهارگانه سنجش تکوینی
6 -سنجش تکوینی و تراکمی
7 -اهداف یادگیری و انواع آن
8 -ابزارهای جمع آوری و اهداف یادگیری
9 -آزمون مداد کاغذی
10 -آزمونک
11 -سنجش مشاهده ای
12 -آزمون عملکردی
13 -بازخورد توصیفی (1)
14 -بازخورد توصیفی (2)
15 -کارپوشه و سنجش تراکمی
آزمون از محتواهای بخش اول
16 -نظام ارزشیابی کیفی توصیفی
17 -رویکردهای یادگیری (آموزش و سنجش)
18 -مفهوم و اصول سنجش در رویکرد یادگیری سازنده گرایی
19 -سنجش برای یادگیری (مفاهیم و کاربردها)
20 -هدف های یادگیری
21 -طراحی روش های سنجش و اعتبارسنجی آن
22 -سنجش بسته و باز پاسخ
23 -سنجش مشاهده ای و عملکرد
24 -اصول و راهبردهای اصلاح عملکرد (بازخوردهای توصیفی)
25 -نقش عدد در سنجش پیشرفت تحصیلی
26 -منابع
آزمون از محتواهای بخش دوم
آزمون نهایی