عظیم محبی
پژوهشها
- ارزشیابی پایانی از برنامه درس حرفهوفن سال ۹۰ پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش
- ارزشیابی از برنامه درس تفکر و پژوهش پایه ششم سال ۹۱ پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش همکار
- ارزشیابی از راهنمای تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم سال ۹۲ پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش
- طراحی الگوی آموزش موقعیتمحور و اعتباربخشی آن سال ۹۲ سازمان پژوهش
کتاب
- تبیین آموزش و یادگیری (با تأکید بر مبانی و رویکرد برنامه درس ملی) سال ۹۲ انتشارات آوای نور
- تبیین مدیریت و رهبری در سازمان، سال ۹۲، انتشارات آوای نور
- بهبود فضای کسبوکار، سال ۹۲، انتشارات آثار فکر
- مدرسه در آینه تعالی، ۹۴، انتشارات تربیت
- مدرسه در آینه تربیت، ۹۴، انتشارات مرآت
مقاله
- تبیین یادگیری بر اساس سند تحول رشد ابتدایی ۹۲-۹۱ (علمی ترویجی)
- اصول فرایند یاددهی و یادگیری رشد ابتدایی ۹۲-۹۱ (علمی ترویجی)
- راهبردهای فرایند یاددهی یادگیری رشد ابتدایی ۹۲-۹۱ (علمی ترویجی)
- راهبردهای ارزشیابی رشد ابتدایی (علمی ترویجی)
- طراحی و آموزش موقعیتمحور، رشد ابتدایی ۹۲-۹۱
- بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر رویکرد ساختنگرایی بر عملکرد دانشآموزان دوره ابتدایی، سال ۹۲، فصلنامه نوآوری و آموزش (علمی پژوهشی)
- نقش خانواده در تربیت روحیه کارآفرینی، سال ۹۳، ماهنامه پیوند (علمی ترویجی)
- تبیین مبانی نظری رویکرد ساختنگرایی، ۹۰، خلاصه مقاله همایش ملی مدیریت آموزشگاهی در نظر و عمل (عملی تبیینی)
- مدیر در مدرسه پژوهنده، ۹۰، ویژهنامه همایش مدیریت آموزش در نظر و عمل (علمی ترویجی)
- تحلیلی بر فرایند اجرای سند تحول در آموزشوپرورش، ۹۲، ماهنامه خبری و تحلیلی نگاه (علمی ترویجی)
- بررسی تأثیر ساختنگرایی توسط الگوی پنج مرحلهای طراحی آموزشی، ۹۳، فصلنامه پژوهش در نظام آموزشی (علمی پژوهشی)